The Stanza of Life

HOME ABOUT SOLACE LINKS INSTAGRAM FACEBOOK

















© Template by AtiqahJaidin
Image from TUMBLR | WHI
Edited by Dahlia Daffodil
I'm melt because of him

Assalamualaikum..


WAHHHH....dah lama tak menjenguk blog aku yang dah buruk bebenor ni.serius buruk.apa benda yang aku dah ubah,tak tau la.Haha..sori kawan.Tak pa2.Lepas habis final exam minggu depan ni,aku upgrade la apa yang patut.


Tajuk entry aku kali ni pelik sikit.Melt??Sapa pulak la yang dah buat aku jadi aiskrim ni sampai cair gitu.Hahaha..ok serius tak lawak.Sori..Bulan lepas,diorang dah comeback!!Lepas setahun menyepi,akhirnya,muncul jugak dengan lagu yang meletup dan buat aku feeling sesorang. Sepatutnya aku update cerita pasal diorang ni bulan lepas tapi disebabkan aku bz gila memanjang sampai nak layan Running Man pun tak sempat,memang tak la kan nak update blog ni.Sapa yang aku maksudkan ni?They are BIGBANG!Lagu 'Blue' dengan 'Fantastic Baby' memang jadi lagu top faverate aku la.Sapa cakap aku tak paham..Paham ja.Tengok la lirik yang ada eng sub.Tapi aku layan BIGBANG ni pun bukan sebab lagu depa yang best tu ja.Sebab Ji Jong (G-Dragon) jugak la ni.Hahaha...


JI YONG (G-DRAGON)

G-Dragon ni leader untuk BIGBANG.Stail kot..Lagu 'Blue' yang mendayu tu dia yang cipta lirik.Kalau yang perasan la..lagu blog ni lagu tu la..kalau tak suka,tekan ja pause tu.Tak  pa. Tak kisah pun.Hehehehe...

mv Fantastic Baby


Ok la..tu ja la kot yang aku nak kabarkan post kali ni.Sebab kalau aku update cerita pasal depa ni,bukan semua nak baca sebab bukan semua layan k-pop.Hahaha..tak pa2..ni aku letak video lagu terbaru BIGBANG siap dengan eng sub lagi.Tak rugi belajar lebih dari satu bahasa.. kan3??ok bye...^^,


BLUE

FANTASTIC BABY

BAD BOY

P/S:aku lebih suka rambut blonde G-Dragon yang terpacak time Bigshow 2011.Hensemmm

Labels: , ,

©