The Stanza of Life

HOME ABOUT SOLACE LINKS INSTAGRAM FACEBOOK

















© Template by AtiqahJaidin
Image from TUMBLR | WHI
Edited by Dahlia Daffodil
Change my dekstop with..



Assalamualaikum..

Have a nice day! Aku tertangguh lagi cerita pasal lawatan yang kena naik flight tu. Banyak hal yang kena setel. So tu yang buat aku busy. Traffic blog ni makin lama makin kurang. Salah aku jugak sebab terhegeh-hegeh sangat nak update. Huaaahuaa..

So semua masih lagi menunggu kabar berita daripada MH370.. Banyak teori yang timbul sejak flight ni hilang dari radar. Al-Qaeda la, teori konspirasi la.. Macam-macam lagi. Aku berdoa agar MH370 ditemui dengan cepat dan semuanya selamat. Satu dunia menantimu.

Aku pun dah nak final exam next week. So aku pun edit la 1 one my pictures masa atas flight aritu.. 



All in one picture.. saja kasi semangat sikit ^^,

Ni last semester aku mengadap notes, buku bagai.. After this, aku dah start praktikal selama setahun. Nervous ok, nervous! Setahun tu bagi aku, masa yang agak lama.

So all da best to all yang akan exam nanti. Good luck and hope I can get 4 flat for this semester. InsyaAllah... :)

Sekian.. Assalamualaikum..


©