The Stanza of Life

HOME ABOUT SOLACE LINKS INSTAGRAM FACEBOOK

















© Template by AtiqahJaidin
Image from TUMBLR | WHI
Edited by Dahlia Daffodil
I'm free..Semester break!!


Assalamualaikum..

Wa sudah habis exam dan tapi tak senang duduk bila memikirkan nasib result guwa tu. Gila tak cuak sebab last payperr semalam sangat semput untuk aku nak jawab. Harap lulus ja. Tak mau repeat-repeat ni. Menyusahkan dan tak boleh pi praktikal nanti.

So ada sebulan lebih ja cuti semester ni. List siap dah tapi nak buat or tak jer. Ikut kerajinan dan kemalasan pada masa yang sama. Cuti kali ni lebih kepada rehatkan kepala dan luangkan masa dengan famili sebelum busy dengan praktikal nanti. Cuti 10 hari jer untuk setahun T..T

Ohh yeah, aku kena hantar praktikal ke Pejabat Kesihatan Kuala Kangsar. So ke Perak la kite setahun kat sana. Bagi aku, bertahun lamanya tuu.. Traffik blog ni dah makin down cecah tanah beb. Nak naikkan balik tu yang susah tu. Faktor malas sekali lagi dipersalahkan.

Lappy aku ni banyak anime dan movie. Baru copy daripada rumate la katakan. Novel baru banyak tak sentuh lagi. Kucing pun nak manja-manja dengan aku jugak. So nanti-nanti la aku pi blogwalking balik blog hampa nooh..

Sekian. Assalamualaikum :D




©