The Stanza of Life

HOME ABOUT SOLACE LINKS INSTAGRAM FACEBOOK

















© Template by AtiqahJaidin
Image from TUMBLR | WHI
Edited by Dahlia Daffodil
hujung minggu yang best!

Hari minggu memang saat yang dinantikan.sebab boleh rest sepuasnya.HAHA.. tapi semalam saya dan 2 orang lagi kawan,Adawiyah dan Sue pi singgah rumah makcik Pah-rumah makcik saya.macam besalah,kami pagi2 lagi dah tercegat tepi jalan nak tahan teksi yang lalu.dalam dok menunggu tu,ada saja mata yang tengok kami bertiga.nak kata kami pakai baju over-branded,kami pakai t-shirt ja.sebab kami cute kot..uwekksss...

saya menyesal tak bawak pisau sebab bol
eh dijadikan senjata pertahanan diri andai berlaku apa2 nanti.tapi alhamdulillah..kami selamat sampai rumah makcik pah.walaupun tambang teksi agak mahal.memcecah RM 20 ringgit jugak la.sebab kami agak bengang dengan teksi pertama.untuk pengetahuan, kami naik 2 teksi. sebabnya....:

teksi pertama:minyak dah nak habis.takot stuck kat jalan nanti.so dia suruh kami turun di tepi jalan dan jalan sendiri pergi rumah makcik.hahh.??kami tahu dia tak tahu way nak pi rumah makcik kot.sebab tu driver tu bagi alasan yang tak munasabah..kalau dah tahu tak ada minyak,kenapa tak isi awal2..?hurmm...

setelah makan2 kat rumah makcik pah,kami balik kolej kediaman kami lebih kurang pukul 1.30 ptg.sebab ayah saya nak mai melawat saya pulak..yahoo.. bezz kot.kami pi tesco dan beli barang makanan yang banyak.sebagai stok simpanan ketika waktu kritikal (sebenarnya untuk ketika malas nak turun beli makanan kat kafe.huhu). tapi serius,saya rinduu famili saya dan kawan2 kat km kulim..menghitung hari nak balik kulim ni..heheheeheee...

Labels: , , ,

©