The Stanza of Life

HOME ABOUT SOLACE LINKS INSTAGRAM FACEBOOK
















© Template by AtiqahJaidin
Image from TUMBLR | WHI
Edited by Dahlia Daffodil
Cakap besar:Deactivate FB sehari ja.


Assalamualaikum..

Semalam,saya dah deactivate FB buat kali kedua.Tapi kali ni,ni yang paling sekejap dan tak sampai 24 jam pun,dah activekan balik.Haishhh..susah benor nak disiplinkan diri ni. Dulu,boleh la tahan lebih kurang sebulan deactivate tapi kali ni,tak menjadi la. See?? FB ni memang boleh buat jadi ketagih tau.Tapi saya tak la parah sangat sampai selalu nak on9 siang ke malam dan malam ke pagi2 buta.Ohh no...lebih baik tidor.Hahaha..

Saya tak sampai hati nak deactivate ni bukan apa.Banyak maklumat-maklumat yang terkini dipost dalam group PASUM. Nanti terlepas pulak.Tak apa laaa..hadkan diri ni bila nak on9.. 

Tak ada benda dah nak cakap atau bergebang.Kekeringan idea pulak malam-malam ni. Just nak tulis kat sini,kalau dah tak mampu nak buat,jangan paksa diri nak buat.Haha..Macam kes saya ni.Tak mampu nak deactivate fb,tapi buat jugak.Last2,on9 balik.. apaaadaaaaa... cakap tak serupa bikin ja.Ngeh3..

Saya hepi jugak hari ni.Tak sangka rupanya saya dah menang satu contest yang saya dah join hari tu.Tenks to abang Jalal..terharu seyhh...hehe..



p/s: Melintas idea di kepala,nak design tshirt sendiri..*tetiba"
©