The Stanza of Life

HOME ABOUT SOLACE LINKS INSTAGRAM FACEBOOK

















© Template by AtiqahJaidin
Image from TUMBLR | WHI
Edited by Dahlia Daffodil
Ok..Dah jadi robot lepas ni.

Assalamualaikum..


Ok.Minggu ni dah start rutin hidup yang sesak dan meletihkan.Kelas lab dan kelas tutorial dah start macam biasa jugak selepas 2 minggu ada masa free and kuliah saja.Kena balik pukul 5 macam selalu,bukan pukul 1 dah.Nak ber-online2 pun maybe tak sempat.Apatah nak update blog pun,memang sangat jarang2.Nak layan cerita korea pun,lagi-lagi la tak boleh sebab akan melekakan saya dan buang masa tanpa disedari. Ye la, bila tengok cerita korea ni, memang kalau boleh nak habiskan semua episod dalam 1 malam ja.TUDIAAAA....terok benor la..Haha.


Blog ni maybe hanya akan dilawati hujung minggu ja.So akan ketinggalan la post2 kawan-kawan ni.Kalau boleh,saya nak jauhkan lappy saya ni masa minggu yang ada kelas. Tapi cuti-cuti pun,tak macam cuti daaa...siang malam bersengkang mata menyiapkan tutorial yang banyak.Kalau boleh,saya nak hadkan masa saya dengan lappy ni.Sebab2:>>


::Bila on9,memang akan melekat lama sangat sampai tak sedar dah berjam-jam mengadap benda alah ni.buang masa yang agak berharga.hehehe..


::SEMESTER 2 ni sangat bahaya.Sebab ni adalah sem last dan result nanti bakal menentukan masa depan yang bakal ditujui sama ada bakal menjadi seorang doktor  atau pun tak.So,kena study betul2.Tak boleh nak main2 sangat dah.Haha.


::Saya jenis bila on9,keja tak akan jalan even buku dah ada kat depan mata.Bohong la kalau kata boleh study dan siapkan keja bila mengadap lappy.Sebab aura nak ber-on9 ni lebih kuat daripada aura buku-buku.Hehehehe...


::Nak update blog,tak ada stories yang nak tulis.Apatah lagi,nak bergebang,lagi la tak da idea.


::Nak insafkan diri.Result semester 1 agak teruk kot sebab kena attend kelas tambahan. So, tak mau berulang lagi for sem 2.Ni kes tak study betul2 dan banyak on9.Ish3..tak tahan dengan godaan lappy ni.


Banyak sebab2 tu.Dah nampak panjang benor post ni hah.Ye la..mana tau kan..lepas ni,post pendek2 ja.Nanti rindu pulak dengan post panjang2 saya ni.Keh3..(tak da sapa nak baca post ang la weyh..bajet pasan gila...(-_-"). ok bye.see in the next post!haha..(^^,)


Oooo yaaa...meh singgah blog dah jadi follower saya ke 300..blog miss one~muni (nama penulis blog macam tu.hehe..)..tenks ye..huhu...


p/s:kalau boleh,selalu la singgah blog ni.Tak la sunyi ja kan.Hehehe...tq 4 reading!

©