The Stanza of Life

HOME ABOUT SOLACE LINKS INSTAGRAM FACEBOOK

















© Template by AtiqahJaidin
Image from TUMBLR | WHI
Edited by Dahlia Daffodil
Masa yang sakan dok kejar aku!


Assalamualaikum and annyeonghaseyo!!

Aku sebenarnya baru balik dari Selangor dan Negeri Sembilan dua hari yang lepas. Macam biasa,setiap sem mesti wajib ada study field trip. Ada 3 tempat yang kami buat lawatan kat sana. Yang paling best, kami pi melawat kilang Yakult kat Seremban. Tapi pasal ni aku ceritakan kemudian la. Lepas balik daripada cuti raya haritu, aku ada lawatan jugak hari Khamis (15/8/2013) tapi dekat area Seberang Perai dan Nibong Tebal ja. Tempat yang aku pi kat sini ni memang sangat "best" la. Tu pun kalau aku rajin,aku tulis la pasal tu. 

Dan aku nak pesan la. Kalau time baca entry aku pasal lawatan tu, jangan baca sambil makan. Ada unsur yang tak patot untuk dilihat time makan. Sampai sekarang, kepala aku still dok terbayang site tu. Ehh banyak gambar yang aku nak kongsikan dengan hampa semua tau.

Esok jugak la,program yang aku conduct selama sebulan ni akan dilaksanakan. Even ada poblem yang tetiba ja muncul,kena cool dan rilex ja untuk solve poblem tu. Jadi Pengarah Program ni memang mencabar segala benda. Tapi aku memang banyak belajar la untuk jadi pemimpin yang baik dan bertanggungjawab dan untuk conduct sesuatu program tu jugak. So hampa semua doakan noh supaya program aku tu berjalan lancar dan berjaya.

Ohh yeaaa..nama program aku tu "Recycle Day: Don't Trash Our Future". Penat aku memikir untuk bagi nama program tu tauuu.. Eleeehh..bajetnyerr aku ni. Takdak nak pikiaq sangat la kan. 

Ok yang tu ja kot. Sori la aku cakap macam pa lagi. Nak pi blogwalking konon, tapi hampeh.. Aku try la sebab aku memang busy semedang. Tak tau la awat aku rasa macam penat gila untuk sem ni. Macam tak cukup kaki dan tangan untuk buat kerja dan pi sana-sini. Rasa bersalah gila sebab selalu sangat membazirkan masa untuk benda yang tak pekdah. Ya memang betul la,masa sakan dok kejaq aku. Dan banyak benda aku tengah siapkan dalam masa yang singkat tapi selalu tertangguh. Hate this situation so much! Aku tak pandai nak disiplinkan diri aku beb!


So sekian.. Assalamualaikum :))

©