The Stanza of Life

HOME ABOUT SOLACE LINKS INSTAGRAM FACEBOOK

















© Template by AtiqahJaidin
Image from TUMBLR | WHI
Edited by Dahlia Daffodil
Terpaksa lepaskan dia... :'(

Assalamualaikum..


Malam ni,mood aku tak berapa nak ada sangat.Sebenarnya,sejak semalam lagi dengan sakit kepala dan pening kepala.Lepas tu,sedih dengan someone.Lepas tu lagi,report kimia yang sangat banyak nak disiapkan.Adohaii..kalau boleh,aku tak mau mengeluh ni.Tak baik..Tapi kadang-kadang,benda jadi tanpa sedar.Dah2...aku kalau boleh tak mau cerita kat sini tapi blog ni la tempat aku nak luah feeling ni even tak dak orang nak baca pun.


Aku akui,aku ni memang jenis ada ego yang tinggi sikit.Rasanya bukan sikit,tapi banyak kot.Sebab tu la dia,my ex-sweetheart meradang dengan aku dan terus mintak break.Wohhh.. terkejut la jugak dengan tindakan dia yang drastik gila ni.Aku ingatkan main2 ja tapi tak sangka betul2 doeh.Aku just tak layan kol dari dia dan tak balas mesej je pun sebab aku marah dengan kata2 dia tu.Tak sangka..dia pun kecik hati jugak dengan aku.Huhu..tak pa.Nak buat macam mana.Dah jodoh tak panjang dengan dia.Sabar menerima kenyataan.Hope dia hepi dengan someone else yang boleh hepikan dia dan lebih baik dari aku.Aku bukan jenis nak maki-hamun segala bagai kalau dah break tu.Berdoa untuk kebahagian masing2..it's fair enough..Dan aku??Tak pa..aku malas nak pikir pasal hal ni. Let by gone be gone...^^,




Here Without You lyric-3 Door Down


A hundred days have made me older
Since the last time that I saw your pretty face
A thousand lies have made me colder
And I don't think I can look at this the same
But all the miles that separate
Disappear now when I'm dreaming of your face

I'm here without you baby
But you're still on my lonely mind
I think about you baby
And I dream about you all the time
I'm here without you baby
But you're still with me in my dreams
And tonight it's only you and me

The miles just keep rollin'
As the people leave their way to say hello
I've heard this life is overrated
But I hope that it gets better as we go

I'm here without you baby
But you're still on my lonely mind
I think about you baby
And I dream about you all the time
I'm here without you baby
But you're still with me in my dreams
And tonight girl its only you and me

Everything I know, and anywhere I go
It gets hard but it wont take away my love
And when the last one falls
When it's all said and done
It gets hard but it wont take away my love

I'm here without you baby
But you're still on my lonely mind
I think about you baby
And I dream about you all the time
I'm here without you baby
But you're still with me in my dreams
And tonight girl its only you and me


Dah..biaq perasaan sedih ni pi jauh2..Ada benda lagi yang nak kena tumpu sekarang ni.Aku pun ada lagi sebulan lebih kat pasum ni sebelum balik Kedah dan enjoy cuti sampai masuk degree bulan 9 ni.k bai..^^,

Labels: ,

©