The Stanza of Life

HOME ABOUT SOLACE LINKS INSTAGRAM FACEBOOK

















© Template by AtiqahJaidin
Image from TUMBLR | WHI
Edited by Dahlia Daffodil
Orion Giveaway by Asyqin Azahar

Assalamualaikum..



Photobucket

 Saya nak menang Ipad sebab benda ni akan memudahkan kerja saya.Sebab apa?Sekarang kita boleh tulis note atau benda-benda penting dalam Ipad ni.Time lecturer,memang saya kena mencatit segala notes di depan mata.Kalau ada benda alah ni,saya capture gambar ja.Kan senang kerja saya?Hehe..

Oleh sebab saya kaki online,so Ipad ni memudahkan kerja saya sebenarnya.Ringan nak dibawa ke kampus dan tak payah nak bawak laptop yang berat tu.Dah la hari-hari kena naik bas sampai setengah jam nak sampai ke kampus Bertam.Belom lagi bawak buku yang tebal-tebal mengalahkan budak medik ni.Hahaa..Ok so saya harap dapat la menang Ipad ni.Bukan senang nak beli ni.Duit pinjaman cukup-cukup ja buat belanja harian dan buku-buku.So itu je la kot..Tenks so much..Kamsahamida Asyqin Azahar :)

p/s:Harap-harap ada la rezeki nak menang ni..Amin.. :)


Labels:

©