The Stanza of Life

HOME ABOUT SOLACE LINKS INSTAGRAM FACEBOOK

















© Template by AtiqahJaidin
Image from TUMBLR | WHI
Edited by Dahlia Daffodil
seminggu di KMKulim

Cuti hujung minggu memang saat dinantikan.boleh rest sekejap walaupun ada tutorial yang nak kena disiapkan..tapi blog memang tak dapat nak dilupakan.hehe..so minggu pertama pengurusan pelajar baru (mppb kmkulim)..memang sangat bezz sebab fasi2 sangat sporting n enjoy habis. saya tak ada pic nak letak sebab tak sempat nak posing time tu.tapi tak apa sebab saya ada follow blog seorang faci saya..sangat cute oo..hehe..nak tahu pasal cerita orientasi kami,klik la kat SINI..abg faiz memang ada banyak pic sepanjang orientasi tu.pic saya pun ada jugak tapi malu nak beritahu..hehe..sebab sangat huduh time tuu..hehe

Sekarang dah start kelas..well,saya ambil MODUL 3..tak ambil fizik sebab saya memang fobia sikit dengan fizik ni.pernah kan saya beritahu yang saya akan datang awal untuk dapat bilik..? hehe..akhirnya,saya dapat bilik di blok Fatimah Azzahra.memang sejibik dengan bilik saya di mrsm dulu.so selesa saja..tapi saya takot sangat-sangat sebab time kelas kimia,saya cam tak boleh nak tangkap apa yang pensyarah terang.so,study group is da bezz way untuk study balik apa yang kurang paham..

terus terang saya katakan,saya tak dapat nak lupakan sepanjang minggu orientasi ni.enjoy je memanjang dan kurang stress.tapi macam-macam pengalaman dan motivasi yang membina untuk meneruskan perjuangan di sini..banyak faci yang bagus n bezz membantu kami untuk adapt kat sini..tenkz faci2 tersayang..sekarang,fuhhhh....cabaran sudah datang...!!

Labels: , ,

©