The Stanza of Life

HOME ABOUT SOLACE LINKS INSTAGRAM FACEBOOK

















© Template by AtiqahJaidin
Image from TUMBLR | WHI
Edited by Dahlia Daffodil
saya kena sound dengan jiran sebelah


Apa kes kena sound-sound ni..??maklomlah..hidup berjiran kena saling hormat-menghormati tapi bila kena fires,mula la saya naik hangin sikit.

bukan melenting sebab kena fires,tapi hot bila benda kecik *sebesar kuman* pun nak report sama bapak saya.sebab kes saya bergayut dengan kawan sampai boleh tembus dinding rumah mereka.haishh..saya cakap pun guna tone paling rendah (range 1-4), takkan nak mute kot.kalau macam tuu,baek tak perlu bercakap..guna jer bahasa isyarat (kalau guna 3G,boleh la buat macam tu.sebab kawan boleh nampak).sebab tak nak menjatuhkan air muka bapak saya (anak baek),so saya terima teguran tu dengan senang hati.bila nak bercakap dengan phone jer,saya lari jauh-jauh dari bilik saya sebab tak nak ganggu jiran saya *macam perli jer -,-'*.so kalau saya terserempak dengan jiran saya, saya just.....
Senyum
Tak perlu kata apa-apa
Senyum
Tak perlu kata apa-apa
Senyum
Tak perlu kata apa-apa
Senyum
tak perlu kata apa-apa

tak baek marah-marah n..senyum jer..kan bagus.kalau dipikirkan,salah saya jugak kot sebab jiran saya tu ada anak kecik..tak boleh dengar bising sikit,mula nak nanges. tapi malam-malam diorang bergelak ketawa sampai saya nak tidor tak boleh,macam mana pulak?sabor jer la erkk..(^^,)

Labels: ,

©