The Stanza of Life

HOME ABOUT SOLACE LINKS INSTAGRAM FACEBOOK

















© Template by AtiqahJaidin
Image from TUMBLR | WHI
Edited by Dahlia Daffodil
nak kongsi satu benda penting ni...!kalau dah tahu,tak apa..tapi saya baru tahu..

Selamat tengahari yang indah..tadi saya bukak fb dan terus masok group alumni 3rd batch kami. saya tertarik dengan post kawan pasal osama laden..tenkz to marlyana sebab bagi kongsi(^^,)
So saya try buat seperti yang dinyatakan untuk melihat kesahihannya..bukak Microsoft Word dan taip Q33NY(no. pesawat langgarWTC yg dikatakan Osama Bin Laden adalah dalang) ..dah taip..?so tukar saiz font kepada yang lebih besar dan tukar jenis font kepada WINGDINGS.. memang terkejut habis la.sekarang ni,memang kebetulan atau da agenda yang tersurat..????cuba tengok bawah...kalau memang dah sedia tahu,tak apalah..sekadar nak berkongsi jer..

Q33 NY

setelah ditukar kepada wingdings,akan jadi...


Q33 NY


Dah nampak..??pikir-pikir sendiri..saya pun tak tahu nak kata apa-apa...

Labels:

©