The Stanza of Life

HOME ABOUT SOLACE LINKS INSTAGRAM FACEBOOK

















© Template by AtiqahJaidin
Image from TUMBLR | WHI
Edited by Dahlia Daffodil
tak keluar lagi ke novel hlovate terbaru ni..?

Saya ada tersurvey kat google tadi.tiba-tiba jer ternampal novel ni..di bawah ni..
semua novel hlovate saya hampir ada (buat bangga boleh)..hehe..tengah tunggu novel ni pulak tapi kan.....susah nak cari oo.. tak sampai lagi ke kat kedai buku di tempat saya ni.hehe.. malam nanti mau pergi jalan-jalan.boleh la pergi skodeng kedai buku yang belum dijenguk lagi.haha...macam-macam hal la.(^^,)

Labels:

©