The Stanza of Life

HOME ABOUT SOLACE LINKS INSTAGRAM FACEBOOK

















© Template by AtiqahJaidin
Image from TUMBLR | WHI
Edited by Dahlia Daffodil
fall in love in 2nd time!

Assalamualaikum..jawab jangan tak jawab.hari ni cuti 1 Malaysia.memang syok la kan untuk restkan diri sambil siapkan kerja apa yang patut.dah macam gunung everest dah saya tengok buku-buku yang kena study balik.tapi dalam masa yang sama,saya jatuh cinta lagi.wowwww..

Dulu pernah dah syok gila kat mamat ni,tapi dah lama sangat tak tengok dia,mula laa hati ni berubah arah.Terlupa langsung pasal mamat ni.seriouzly..haha..tapi sejak balik cuti hari raya Aidilfitri tu,saya jumpak dia balik setelah lama tak tengok dia.berapa tahun erk..??lebih kurang 3 tahun kot.dah terlupa pulak saya.maklomlaa..lama sangat.bertuah punya orang. macam biasa ja saya tengok.makin hensem oo..tapi menyepi ja kebe
lakangan ni.seriously..rinduu ooo.. hehe.. gedixxxxxx....(--')









oooooohhhhh Jae Hee....huhu....ntv7 ulang tayang balik cerita Witch Yoo Hee. jadik histeria kejap sebab ni memang cerita faverate saya doehhh.jangan terkena.jatuh hati dengan actor korean,standard la tuu.hahahaahaa..

Labels: , ,

©