The Stanza of Life

HOME ABOUT SOLACE LINKS INSTAGRAM FACEBOOK

















© Template by AtiqahJaidin
Image from TUMBLR | WHI
Edited by Dahlia Daffodil
Omelan ambe je ni -_-"



Assalamualaikum and annyeonghaseyo!


Aku tengah belajaq pasal Japanese languange la ni. Baru belajaq pasal Hiragana. Susah bak ang! Macam mana la budak yang pi further study kat Jepun ni boleh kencang study kat sana. Hahaha.


Saja ja aku study Japanese languange ni. Mengisi masa lapang yang ada. English aku pun terok lagi,ada hati nak study bahasa yang susah. Hehehe. Aku jeles sebenaqnya kat kawan-kawan yang dah boleh kuasai banyak bahasa seperti bahasa Jerman, Mandarin, Korea, France.. termasuk bahasa Arab. 

So aku try la study sikit-sikit bahasa ni even memang susah daripada jangkaan aku. 





Lagi seminggu lebih ja cuti sem aku dah nak habis. Dulu mulut cakap boring la dok lama-lama kat rumah,tapi la ni aku pulak yang tak mau balik kolej. Isshh..tak mau la cepat sangat mengadap notes ni. Seperti biasa, sem 4 ni kena amik 8 subjek lagi. Kira ok la dah tak dak kokurikulum,subjek BEL dan CTU. Heheeheheee ^^,

24 November ni aku ada test JPJ untuk lesen kereta. Wahh aku baru nak amik lesen. Baru ada masa free doeh. So doakan aku supaya lulus dan pegawai JPJ tu tak banyak songeh dan garang. Hahaha. 


So sekian saja coleteh ambe untuk hari ni. Assalamualaikum :)


p/s: Tak sangka best jugak lagu Rindukanlah by Encik Mimpi. Baru tergerak hati nak try dengaq. Hehehe..






©