The Stanza of Life

HOME ABOUT SOLACE LINKS INSTAGRAM FACEBOOK

















© Template by AtiqahJaidin
Image from TUMBLR | WHI
Edited by Dahlia Daffodil
Cover yang lagi best dari lagu asal Justin Bieber

Assalamualaikum

Aku tak layan Justin Bieber ni.Tapi kalau lagu tu best,aku dengaq ja.Aku lebih suka dengaq lagu yang stail cover.Sebab lagi best daripada yang original.Tak semua yang cover tu ok. Kadang-kadang nampak pelik jugak sebab dah jauh berubah dari yang ori punya.

Dulu dan sampai sekarang,aku suka lagu cover dari Kurt Hugo Schneider ni. Kurt ni comel tau.Dah la pandai dalam Matematik ^^,

Bulan lepas,depa buat cover untuk lagu Justin Bieber, "Beauty and a Beat". Lirik pun ok sikit dari yang asal sebab tak macam sangat perkataan yang merepek dan agak censored kat part Nicki Minaj.


Chrissy Costanza ni comel.Dia pun ada buat tutorial make up dan ada band sendiri.Tak ingat.Search sendiri.Ngeh3..

Memang best la lagu cover ni.Aku bukak lagu ori punya,hareeemmm tak best langsung. Tak best sebab aku tak suka Bieber.So ada aku kisah kalau Bielieber nak hate aku? (-_-")

So sekian  ^^,

Labels: ,

©