The Stanza of Life

HOME ABOUT SOLACE LINKS INSTAGRAM FACEBOOK

















© Template by AtiqahJaidin
Image from TUMBLR | WHI
Edited by Dahlia Daffodil
Alhamdulillah...Result oh result!!





Annyeonghaseyo!!

Semalaman aku berdebar dok tunggu ni. 

Nah! Hari ni,pagi-pagi la aku dah check email. Gurlpp..Telan air liur bila tengok ada satu email dalam inbox.

Dengan berdebarnya,aku klik email tu. Terbeliak biji mata aku sat. Result dah keluar la!

First,mata aku meleret tengok result setiap subjek. Alhamdulillah,lulus semua! Aku bersyukur banyak-banyak sebab aku agak aku kena repeat untuk sem ni. Tapi mostly semua lepas apa yang aku target.

result......



Lepas tu,tengok pointer pulak. Adoii..down pointer aku kali ni. But alhamdulillah,still above 3.00.. Tapi benda apa la yang aku nak cakap sama mak ayah dan penasihat akademik aku ni. Sebab pointer jatuh bukan sikit,tapi macam dah terguling jatuh bukit! *bukan jatuh gaung lagi* HEHEHE..




Pulun lagi untuk semester depan.Kena cover balik untuk sem ni yang dah KO sikit. CPGA still kena maintain highest mehh.. Tapi sem depan,lagi kena banyak baca dan ingat!

Tudiaaa..belum apa-apa lagi dah mengeluh.Hahaha.Teruk teruk..

Ok now,aku dah boleh say BYE BYE to Anugerah Naib Canselor.. Sebab sem ni tak dapat kekalkan dekan. Semangat down sikit. Aku dah try maintainkan pointer ni tapi tak dapat. Tak pa. Ada hikmah di sebalik semua ni :))

Bersyukur dengan apa yang dapat ni..Alhamdulillah..


Our greatest weakness lies in giving up.The most certain way to succeed is always to try just one more time.

~Thomas A. Edison~

Tapi aku terima ja result aku yang macam tu sebab aku pun banyak jugak main-main. Nak membaca,malas.. Aku buat Calculus ja. Sebab tu,yang lain hancusss.Kekekeke ^^.

Tahniah kawan-kawan yang dapat dekan sem ni. Try maintain sampai habis sem. Yang kurang ok tu,tak pa. Try da best for da next sem. 

Ececeh..banyak menulis pulak aku ni.Hahaaha.

Ok sekian.. Annyeonghi gyeseyo :))

p/s: Hari ni paling busy dengan notification kat fb,twitter dan phone sebab nak amik tau pasal result orang lain punya pasal.Hahahaha >_<



©