The Stanza of Life

HOME ABOUT SOLACE LINKS INSTAGRAM FACEBOOK
















© Template by AtiqahJaidin
Image from TUMBLR | WHI
Edited by Dahlia Daffodil
cecita dude..

Aku and revolution 93...sapa pulak neyh erk??laaaaaa....member2 kamceng aku lorh...
~6 sahabat...6 rasa...6 cita-cita...but 1 frenzship...~


sejak 3 orang member aku pergi plkn ni..kami 3 orang yang len sunyi jer...
Fatin Fitri,Asmieza ngan Hazwani pergi plkn.... aku,Izana,ngan Hajar tak pergi mana-mana...tapi kami sentiasa bersama...walaupun aku jarang contact depa..



ni la my dude...aku tak dak dalam pic ni bcoz aku
tukang amik gambar..hehe...

atyn fitree:cumil,jenis slumber jer....aku ingat lagi time spm.kalau aku tertidor ja,mesti aku akan dengar satu suara nyaring jaa...ayat dia lebih kurang macam ni..."umiii...bangun study..!!!jangan tidor dah...aishh....". haha...teros terjaga kot...tenkz atyn jadik tukang kejut aku...

asmieza:dia ni pelik sikit...suka sangat dengan crita princess ni... cinderella la..barbie la..hurmm...as pernah kata kat aku.."weyh aku nak jadi princess.. ada rumah macam princess..haha....".aduhai..macam2 alkisah..siap bergadoh ngan aku lagi nak bina rumah mcam istana..huhu...bezz memori...tenkz sebab jaga aku time demam kura....hehe...

izana:dia ni pun pelik jugak...hurmm...aku rasa dia pelik la tapi tak taw pelik macam mana..susah nk describe.tapi dia spesis suka sengih...baguih la. orang cakap boleh panjang umur..walaupun kadang2 suka buat hal sendiri tapi ok la..baek budak ni..hehe..aku ingat ayat ni.."zana,teman aku pi toilet.nak muntah..".dia la pi teman aku..huhu..tenkz sbb selalu layan aku nyanyi lagu jiwang..

hajar:hahaha...dia ni suka gelak tahap maksima punya ngilai..hehe..unik la tu..satu perangai yang kena ati2 ngan dia..suka kiss orang..izana yang selalu kena..haha..macam2..semalam hajar mai umah aku tapi aku pi kerja.. hajar dah kerja kat kedai hari-hari ye..huhu..baguih2..tenkz hajar sbb selalu tidor kat bilik aku...hehe..

hazwanie:haha...dia ni ahli badar...baek kot...suka tegor aku n member2 yang len kalau kami ada buat salah..aku kalau da poblem aku suka beritahu dy..tak taw kenapa..sebab dia ni macam ckg kaunseling aku kot...keh3... dia ni jarang la marah walaupun sensitif ckit..ye la..dia pun ada perasaan gak..tenkz ye sudi dengar aku berleter..hehe...

tu lah kami..revolution 93..as yang kasi nama ni...nice2..
walaupn kami kadang2 suka gadoh...
tapi yang tu la makin merapatkan kami....
selalu study sama..susah senang alami sama2....
kalau sakit..jaga sama2...
kalau bercerita...memang sakan...
tapi semua dah jadi kenangan...
rindu kot..seyiuz...and lagi satu...kami ni still single..
sebab azam kami:focus study..!!kejar cita2..cari kat u nnt..
tapi tak taw la kot dah berpunya kan...sapa yang tahu..huhu...

izana 'n' hazwani..selalu bersama berdua..


atyn 'n' asmieza...pum no 1 erk..hehe..


poyo la pic ni..hehe..aku ngan hajar la..orang kulim..hehe..



FRENZ 4-EVA KEYH...
tenkz 4 be my frenz...
walaupon berbeza kelas..berbeza rambut..ati....
let memoriez in our mind...

Labels:

©