The Stanza of Life

HOME ABOUT SOLACE LINKS INSTAGRAM FACEBOOK

















© Template by AtiqahJaidin
Image from TUMBLR | WHI
Edited by Dahlia Daffodil
penangan hlovate...

ok2...ni kes kaki novel la ni...aiseh...memang aq kemaruk la ngan novel ni..
tapi novel Hlovate la..hari sabtu minggu lepas,aq ada pergi Kulim Landmark.. saja syok2 jalan-jalan cari pasal....hahahaha...tak adalah...aku dapat kupon free untuk karnival makanan... hurmm...boleh la tahan bezznya...memang ramai la.. sesak ngan macam-macam bau ada...hehe..ok berbalik ngan cerita tadi..NOVEL HLOVATE...


dah jalan kat situ..apa lagi...singgah kat hasani bookstore(ye la kot nama kedai tu..aq dh terlupa daa...).fuhh..memang macam tengah dok dekat taman buku la.. mata aku sampai naik juling..hahaa..tp target aq of course la kat bahagian novel..hehe..novel orang dah kahwin ni memang aku tak minat ckit.. not my taste la gitu..aku tak kawin lagi buat apa sesakkan kepala aku ngan cerita konflik ni..hehe...tiba-tiba ja mata aku tertumpu kat satu novel ni..haa... novel 5 TAHUN 5 BULAN karya HLOVATE...


aku taw mesti nanti ada orang kata aq ketinggalan zaman kan2..tak la..aku baru ada kesempatan nak baca novel ni..dulu kan sibok ngan exam lagi.. kena baca buku pelajaran la..sekarang ni..hehe..dah ada gaji sikit,tak salah kalau aku melabor dalam kes ni...haha..lagipun,dolu2 mak tak kasi beli..hehe..
bezz la novel ni...syok kot..membakar semangat aku untuk berjaya lagi walaupon dah abiz spm..tak semestinya kalau result spm tak bagus,kita dah tak boleh kejar cita2 tu..hurmm...wrong statement la...


sekarang ni kat dewan putra,taman selasih tengah hangat ngan karnival pesta buku.. lagi laa buat aq jadik gila sat...bukan apa..gila ngan buku yang banyak..ada diskaun lagi..perghh...rugi kalau tak pi ni..heheee...aku pun nak pi gak kat sana nanti..maybe esok kot sebab tengah tunggu gaji ari ni..keh3... cik hajar pun nak ikot aku gak..aiseh..siap suruh aku belanja pulak..banyak cantek tahi lalat kat tepi mulutmu..hehe..tak ada aihh..melawak jer cik hajar noh...nanti aku belanja beli buku cerita Beuty n the Beast.. hakhakhak...sesuai untuk ang..ok2..mengarut ja aq kalau lama2 dok menaip ni...nanti sambunk cerita lain dengan kisah aku kat pesta buku nanti.. Insyaallah kalau diberi kesempatan untuk pergi..hehe...k as salam...


aku suka sama novel hlovate..!!!

Labels:

©