The Stanza of Life

HOME ABOUT SOLACE LINKS INSTAGRAM FACEBOOK

















© Template by AtiqahJaidin
Image from TUMBLR | WHI
Edited by Dahlia Daffodil
i fall in lurve with...........

haha..i fall in lurve??dengan siapa pulak ni..aishhh...
memang seriuz jatuh cinta..
dengan siapa,oooo....banyak...
"playgirl ke dia ni?"...aku ni pencinta setia laa...
kalau diberi kesempatan untuk berjatuh-jatuh cinta ni..
sekarang ni aku nak kasi taw pasal cinta aku.


first:i fall in lurve with....








sony ericsson...simple n stylish...


















sony ericsson xperia...memang stylish la.
teruja...










second:i fall in lurve with.....







aku tak boleh tengok kucing2 comel ni.
geram bangat..aku memang suka kat
kucing sangat2...hehe...
















bila aku tengok kucing2 ni..
aku jadi tenang jer...release tension kot..














wow...!garang betul la..pakai mask lagi.haha..
but cute..(>,<)



third:i fall in lurve with......

ferrari...telan air liur jer bila pikir nak beli kereta ni.mahal kot...
haha...time zaman aku,mungkin dah murah kot or dah tak da kat pasaran..

fourth,i fall in lurve with....

tulip..aku sangat suka violet tulip..orang cakap apa..
TAKSUB..!!YES..I AM..hehe..




tulip memang susah nk dapat kat negara
kita ni.teruja oo bila da orang
kasi bunga tulip kat kita...kalau aku,
BERANGAN LA JAWABNYA...
NAK,AKU KENA BELI SENDIRI..haha...



fifth,i fall in lurve with....



novel2 hlovate la..aku suka baca cerita yang ada semua aspek..bukan tertumpu soal cinta jer...ada bab agama,pndidikn, soal masa depan...kerjaya...fuhh,bila baca,rasa mcm tengah alaminya sendiri jer..hahahaa....BOLEH KE AKU ALAMI SENDIRI MACAM DALAM NOVEL HLOVATE..??....question mark in my mind....




kalau family & kawan2 ni,memang depa adalah buah hati aku...aku memang sayang depa...ok enjoy ur life with useful things..

Labels:

©