The Stanza of Life

HOME ABOUT SOLACE LINKS INSTAGRAM FACEBOOK

















© Template by AtiqahJaidin
Image from TUMBLR | WHI
Edited by Dahlia Daffodil
harapan masih ada...

ok semangat aq kembali pulih.sapa tak frust kan..hehe..dalam alumni fb pn masing2 cerita psal kegembiraan mrsm merbok dgn kejayaan kami 1 batch.bangga la jugak walaupun result aku ni tak menyumbang apa2 pun.maybe la..haha..aku nak berjaya kena mula dari bawah la.walaupun jalan2 penuh ngan liku tp tak cuba bila nak berjaya..mcm short poem shakespear yg belajar time form 4, "The Road Not Taken".aku dh apply utk semua permohonan online ni.upu dah...matrikulasi dah..unikl pn dah..bak kata aku try semua.dapat tak dapat tu lain cerita.asalkan kita dh berusaha untuk sambung belajar.so sapa2 result yang sederhana mcm aku ni boleh la apply unikl..under mara jugak..kalau orang lain promote tentang scholarship or permohonan untuk luar negara pny program,aku pulak nak bantu orang lain yang dapat result kurang ckit tp still ada A la.. tak cemerlang bukan bermakna tak lulus or tak straight A..tapi sapa2 yg brminat untuk apply dalam farmasi boleh mntak unikl royal college of perak..aku try kot ke dapat..mna nk taw rezeki aku.tak dapat masih ada jalan lain lgi..huhu..
k assalam..

Labels:

©