The Stanza of Life

HOME ABOUT SOLACE LINKS INSTAGRAM FACEBOOK
















© Template by AtiqahJaidin
Image from TUMBLR | WHI
Edited by Dahlia Daffodil
stress sebab kimia dan fizik!

Assalamualaikum..ya hari ni exam kimia basic 2 dan fizik basic 1.subjek yang memang saya rasa nak pecah otak sikit buat.paper kimia waktu pagi.waktu yang sangat sesuai nak buat kimia. sesuai la sangat-sangat kan.hehe..soalan nampak macam senang tapi bila masuk nak mengira apa2 entah,mula serabut jap kepala.haha..time buat latihan dalam buku boleh pulak.haishh... poblem..huhu..kalau bab teori,memang la boleh jawab sebab memang dah ada dalam kepala.tapi bila putar belit sikit soalan,mula dah pening.macam mana saya nak buat time final nanti..?

Habis kimia,paper fizik pulak waktu petang..waktu yang agak kritikal untuk saya sebab time ni mudah nak terlentok sikit.tapi fizik punya hal,mata terus jadi segar sangat-sangat.hahaha... sekali lagi jadik gila sebab TERLUPA FORMULA YANG PENTING!mula la dok garu kepala yang tak gatal sebab cuba nak try ingat formula balik yang dah hafal berjela-jela.kalau dah tak boleh nak ingat tu,memang frust ngan geram la jawabnya.terus rasa macam nak telan ja paper fizik tadi.haisehh..terlupa pulak bulan puasa sekarang.hehe..

Tapi maybe salah saya jugak kot sebab tak prepare betul-betul 2 subjek ni.memang tak boleh nak kata apa-apa la kalau tak boleh nak jawab kan.PADAN MUKA SANGAT-SANGAT!hahaha... ok dats for today..tq reading my post...(^^,)

p/s:doakan sakit gigi saya cepat sembuh sebab tak boleh nak bukak mulut luas-luas bila nak makan. hehe...

Labels: , ,

©