The Stanza of Life

HOME ABOUT SOLACE LINKS INSTAGRAM FACEBOOK
















© Template by AtiqahJaidin
Image from TUMBLR | WHI
Edited by Dahlia Daffodil
Bila dah suka,semua nak sama



Assalamualaikum.Pernahkah anda mengalami perasaan dimana bila kita suka seseorang tu,pasti kita nak ada persamaan dengan si dia.Kira ada link 'kimia' la.Sure ada punya.Tak perlu tak mau nak ngaku ni.Saya pun pernah ja rasa macam ni.Dolu-dolu la..Sekarang dah kurang or maybe tak ada. Cewahhh..Kononnya la kan.MENGAPA SAYA BERKATA MACAM NI..???

Sebab pertama...
Bila kita pakai baju yang sama,orang cakap kita ada 'link kimia' dengan dia.Kira ada jodoh la ni. Lepas tu,kita pun suka dan target hari apa dia pakai baju warna apa.Nampak macam poyo sikit tapi inilah kenyataannya ok.Sebab bila dah sama warna,nampak macam pasangan sejoli bak merpati.Ok2 saya mengaku saya pernah buat maca
m ni dulu.Time tu tak matang lagi. HEHE..

Sebab kedua...
Kawan-kawan kita akan kata kita ada jodoh dengan dia s
ebab selalu ja sama baju dengan dia. Ewww..memang la.Sebab dah tau dia pakai baju warna apa untuk sekian sekian hari. Saya pun pernah buat macam tu dan keberangkalian sama adalah tinggi sebab dia ada baju warna tu ja.HEHE..bila kawan kita cakap kita ada jodoh dengan dia,mula la pasang angan nak berkapel dengan dia and so on..huh!
Macam-macam hal laa..bila saya pikir balik yang saya pernah buat macam ni dulu,rasa macam budak cetek akal.Sekarang pun ada ja rasa-rasa macam tu tapi dah control.biasa la tu.Dah nama peringkat remaja.Mesti tak lari dari perasaan suka-suki ni.Semua orang pernah merasa macam tu ye..don't worry.hehe..

Labels: , , , ,

©