The Stanza of Life

HOME ABOUT SOLACE LINKS INSTAGRAM FACEBOOK

















© Template by AtiqahJaidin
Image from TUMBLR | WHI
Edited by Dahlia Daffodil
Awak dah buat saya frust tau!


Assalamualaikum.....

Kenapa awak hari ni sangat menyakitkan hati saya.Saya bangun lebih awal dari hari biasa sebab awak. Awak tak tau kan??Memang laa..sebab saya yang pi jumpak awak tadi walaupun hati tak inginkannya pun.Sebab terpaksa ja.Huuuhhhh....

Oleh sebab dah berbulan tak jumpa awak,so saya bersiap agak ringkas sebab malas nak berhadapan dengan awak.sangat malas ok!tapi dalam kepala saya cuma ingat apa yang saya nak cakap dengan awak satgi.kalau boleh,tak mau terlepas sedikit pun apa yang saya dah rancangkan. awak tengok!saya macam beriya-iya nak jumpak awak padahal dalam hati saya sangat tak menyukainya.sebab awak la ni..hate it!

Bila dah sampai di hadapan awak,awak cuma senyap ja tapi saya yang over ter'excited lebih. Saya cuba mengingat ayat2 dalam kepala saya ni.memang ada yang saya boleh ingat,tapi ada yang tak.Bila saya blurr,awak pun ikot blurr sekali.awak nampak kosong jaaa...ok salah saya. dah abis berdate,saya rasa geram sangat-sangat!sebab awak ni tak membantu saya langsung!

ok fine2..saya start final exam hari ni.paper exam fizik asas 1 hari sangat susah terutama tajuk lens (retina).dah la terlupa formula 1 hal,blurr dengan soalan yang ditanya pun poblem jugak..soalan lens memang saya tinggal kosong..huaaa...hailohh..date dengan paper fizik ni memang buat otak saya cair.dah la 2jam 1/2..memang cair terok la.naseb baek ada air-con..hahahahahhahaaaaa...

p/s: entry ni tidak berkaitan dengan mana-mana orang..jangan terpedaya.hehe..(^^,)

Labels: , ,

©