The Stanza of Life

HOME ABOUT SOLACE LINKS INSTAGRAM FACEBOOK

















© Template by AtiqahJaidin
Image from TUMBLR | WHI
Edited by Dahlia Daffodil
Buat benda bodoh sebab LOVE BREAK


Assalamualaikum..

Kenapa ramai yang selalu kaitkan cinta dengan perasaan yang sad gila-gila?Saya pun agak hairan sebab bila dah love break tu,mesti sure akan macam orang yang kehilangan anak kesayangan. Walaupun saya tak pernah rasa pun,tapi saya selalu perhati orang-orang yang ada di sekeling saya. And then,saya buat kesimpulan saya sendiri setelah buat hipotesis.HAHA..

Bila dah love break,mula la nak buat keja sewel sorang-sorang.Banyak contoh yang saya boleh kasi tapi saya tulis apa yang saya nampak dengan mata saya sendiri.Yang orang lain tu,biarlah.

>>Mula ponteng kuliah,kelas tutorial.Lepas tu,kawan jadi mangsa keadaan.

Yeayhh..memang la kan.Sapa yang nak pi kelas dengan muka sembam and mata macam kena tenyeh dengan cabai melaka sebab nangis gila-gila.Sapa-sapa???Dalam kepala,mula la pikir tak nak pergi kelas la,kuliah la.Senang cerita,tak mau keluar bilik.Kerja-kerja yang patut disiapkan pun dibiar macam tu ja.Sebab semangat yang ada dah hilang.Kononla kan.Tak rasa rugi ka kalau buat macam tu?Macam sia-sia ja datang belajar masuk u,tapi mudah sangat patah hati. Sebab cinta ja pun.Eleeehhh...Last-last,kawan jugak yang jadik tukang tandatangan. Kesian-kesian.

>>Status fb yang dah macam list maki hamun @ luah perasaan sedih gila-gila

Huhh..ni lagi la tak boleh blah.Saya selalu tengok,bila dah break ja,mesti status fb penuh dengan ayat-ayat yang maki hamun pun ada,yang stail nak bagitau hati dia tengah sedih la, ex curang la..macam-macam hal la.Pening jugak saya sebab asal bukak fb ja,macam-macam status yang agak menyakitkan mata nak membaca.Serius beb!

Kalau stail perempuan dah love break,depa tulis ayat-ayat in English.Entah la awat depa dok tulis macam tu.Tapi mostly akan tulis macam tu.Saya tau sebab tengok status kawan- kawan jugak.Yang tu ok lagi.Boleh la dia praktis tulis english writting kan.Ada faedah jugak. Yang stail maki-maki segala macam-macam yang nak terkeluar tu apa kes..?Kot ya pun, pada-pada la nak maki pun.Buat macam putus cinta dan tak leh nak cari ganti. Lupakan ex yang dah tinggalkan dia tu,.Mulakan hidup baru.

Yang stail lelaki bila dah break,tak tau la pulak status depa macam mana.Entah-entah tak update pun.Buat tak tau jaaaa...No komen plizzz...(-_-)

Dua benda tu ja la yang saya selalu nampak orang-orang terdekat saya buat pun.Yang benda lain orang love break buat,tak mau la komen kat sini.Satgi tak pasal-pasal kena sound free ja. Ni sekadar nak berkongsi ja.Mungkin ada yang terkena batang idung sendiri,no komen la pulak pasal tu.Sebab benda ni pun orang selau buat terutamanya yang masih lagi student.OK dats all. Tq for reading!

p/s:I cried today... not because I miss you... or even wanted you... but because I realized I'm gonna be all right without you.cewahhhhhhhh..HAHAHA..

Labels: , , ,

©