The Stanza of Life

HOME ABOUT SOLACE LINKS INSTAGRAM FACEBOOK

















© Template by AtiqahJaidin
Image from TUMBLR | WHI
Edited by Dahlia Daffodil
Bila ustaz suruh hantar mesej kat mak...

Assalamualaikum

Hai my sweeties..!

Semalam aku ada seminar pasal HIV Dan Seks Bebas.Walaupun spoilkan hujung minggu aku sebab tak boleh balik rumah,tapi tak pa sebab banyak info yang boleh aku dapat.Makanan pun free ok.HAHAHA..

Last talk seminar tu,ada ustaz yang kasi ceramah pasal seks bebas.Memang sempoi habislaa! Tiba-tiba dia suruh semua bawak fon keluar dan letak atas meja.Ehhhh,,ustaz ni nak cek fon ka?


Rupanya ustaz suruh hantar mesej kat  mak dan tulis,"MAK,CEQ SAYANG KAT MAK"..ustaz tu kata,kalau hantar mesej kat boypren,girlpren boleh pulak tapi kat mak,tak kan tak boleh kot..tudierrrrrr ustaz,makan dalam....

Dalam hati aku,aku cakap,"Saya setiap hujung minggu balik rumah ustaz.Memang sentiasa contact la dengan mak ayah"...

Lepas ustaz habis cakap,aku pun sent la mesej kat mak aku...



Mesti mak aku pelik kan bila aku hantar mesej macam ni.Macam orang tinggal petanda nak mati ja.Tu dalam pemikiran aku la :)) Lepas aku hantar mesej,mak aku terus kol aku. Henpon pulak bagi silent...memang banyak la miskolnya.



Aku dah agak dah mesti mak aku pelik punya..HAHAHAA..macam buang tebiat daaa...mak aku cakap ingat berlaku apa-apa kat aku.Tengok???Betapa sayangnya mak ngan ayah kat kita tau.Ayah aku pun double pelik dengan mesej aku tu.ehehehe...


ok sekian...
time aku lunch derrrrrr ^^,


Labels: , , ,

©