The Stanza of Life

HOME ABOUT SOLACE LINKS INSTAGRAM FACEBOOK

















© Template by AtiqahJaidin
Image from TUMBLR | WHI
Edited by Dahlia Daffodil
Tidor kalah bear tgh berhibernasi ok!

Assalamualaikum

Hai my sweeties!

Dah seminggu aku kat kolej terchenta ni tau.Mula-mula probs sikit sebab ada 4 orang nak kena mandi awal.So memang aku yang kena jadi orang pertama bangun awal.Tak pa..aku mengalah.Nasib toilet dalam bilik.Hahaha

Bila dah start kuliah ni kan,aku memang suka tidur beb!Asal balik bilik ja,mula la aku terbongkang kat katil.Malam-malam,memang aku orang pertama yang tidur.Pukul 9 macam tu,konpem aku lesap.Nak cari aku,pandai-pandai la ye.Aku ingatkan aku sorang ja,tapi kawan sebilik aku macam tu jugak.HAHAHAA..Penat?Adalahhh jugak.Time ada koko,lagi la super penat!

Oleh sebab kampus aku dengan kolej sangat jauh (naik bas ampir 30 minit),memang kami stay ja kat kampus.Bas hanya datang amik petang ja..Sadis kan?Kampus aku tak da kolej lagi.So kena tumpang kolej kat kampus Permatang Pauh.

Boleh nampak tak hari-hari kehidupan aku kat sini macam mana?Kalau bas datang lambat,memang macam nak guling-guling atas jalan.Tak pa2..sabar banyak-banyak..Sebab tu aku selalu letih.Bila letih,mata pun ikot letih sekali.Tidur tu memang dah jadi tebiat. Kadang-kadang,kelas free ja,bukan nak bukak buku study,aku boleh pulak cari surau nak tidur.Tak bertamadun punya orang.. -_-"

So sori bear kutub.Aku lagi dahsyat kalau bab tidur ok.Tak berhibernasi macam ang pun,aku tidur jugak.Hahahhaa..so bila aku study?hehehehee..aku study time lecturer tengah mengajar.Dua dalam satu.So fokus betul-betul dalam kelas.Balik bilik,boleh rest.Sebelom tidur,baca notes sikit.Time tidur kan,otak kita akan proses balik apa yang kita dah belajar hari tu.So study smart erkkk!!Hahaha

Ok sekian....aku nak sambung tidur study ^^,

Aku tau aku cute time tidoq.HAAHAHA....

SEM 2 NI SANGAT OHSEEEMMMM OK!GILA ARRR JADUAL KULIAH PADAT MACAM BUDAK SEKOLAH DERRRRR -_-"

Labels: , , , ,

©