The Stanza of Life

HOME ABOUT SOLACE LINKS INSTAGRAM FACEBOOK

















© Template by AtiqahJaidin
Image from TUMBLR | WHI
Edited by Dahlia Daffodil
Supadupa malasnya!

Assalamualaikum

Hai my sweeties :))

Macam biasa la..kalau aku dah jejak kaki kat kolej terchenta,mesti aku jadi pemalas cam bangangs.Belog ka,twitter ka,aku memang tak mengadap ok.Nampak tak ayat propa aku? Hahahaha..memang la aku tak on9..wifi cam haremmmmm lagi.

Bukan setakat wifi selow,kadang-kadang terus pangkah merah.Sign yang paling dibenci untuk ditatap apatah lagi untuk dihadap lama-lama *tutup lappy*

Lusa dah start kelas.Banyak pulak subjek.Dalam 9 subjek jugak aku rembat sem kali ni. Bukan subjek repeat ye.Memang setiap sem kos aku banyak gila subjek. Hahaha.. Pasni,memang aku akan tulis kembali blog aku macam biasa.Dah kurang giveaway,segmen bagai dan doodle buruk yang aku lukis.Sebab aku pemalas dan tak da masa.

OK sekian... ^^,

Terkejut beruk cam ngan pa lagi.Hahahaha...
Motif pics:Tak da

Labels: , , ,

©