The Stanza of Life

HOME ABOUT SOLACE LINKS INSTAGRAM FACEBOOK

















© Template by AtiqahJaidin
Image from TUMBLR | WHI
Edited by Dahlia Daffodil
Aku tau buruk sangat...

Assalamualaikum

Hai my luvly sweeties!!

Hari ni penat aku dengan kawan-kawan aku pi Jusco Seberang Perai.Aku cuma window shopping ja.HAHAHA..tolong la percaya dengan ayat propa aku tu.La ni aku nak tunjuk kat hampa semua.Ni doodle 1st yang aku lukis.Ok doodle la sangat.Apa-apa pun,aku dapat pujian untuk doodle yang buruk ni.

Aku tengah belajar untuk lukis lagi elok.Budak baru belajar la katakan.So sila kritik.. aku seriously tak pandai nak lukis tudung.Memang fail lukis sejak darjah 1 lagi. -_-"


Wahhhh..buruk buruk pun nak tayang kat sini jugak.Tak kira..nak tunjuk gak bakat aku yang terpendam sekian lama.HAHAHA..warna tak berapa ok la....... :((

Ok sekian... :))

Labels: , , , , ,

©