The Stanza of Life

HOME ABOUT SOLACE LINKS INSTAGRAM FACEBOOK

















© Template by AtiqahJaidin
Image from TUMBLR | WHI
Edited by Dahlia Daffodil
This Will Make Me Faint!

Assalamualaikum

Aku berjaya habiskan semester ni aku dengan jayanya.Alhamdulillah,final exam pun aku boleh jawab walaupun errrrrr....last payyyperrr Anatomy tu aku agak KO sikit.Memang kepala aku bukan kepala budak medik la.Nak hafal segala segenap penjuru tubuh badan manusia.Aku harap aku tak repeat paper la untuk subjek ni.Lepas habis exam tu,aku semak la senarai subjek untuk sem depan.Perghhh..parah gila!Suma subjek utama yang aku sangat-sangat la tak boleh nak pi!Memang sem depan aku tak boleh nak main banyak sangat macam sem ni.Banyak baca novel grafik.Hehehe..

Senarai subjek sem depan:
Pre Calculus
Introduction to Organic Chemistry
Physic for Environmental Health
Epidemiology and Biostatistic
Water Supply
Introduction to Hydrogeology
Islamic Thought and Civilization
Preparation Course for Muet

See??Calculus,Organic Chemistry, and Physic?????Memang aku fobia la dengan subjek ni.Sebab dulu aku susah nak skor.Time lecturer paham gila.On da spot boleh jawab soalan yang lecturer kasi.Tapi bila buat tutorial,memang kusut kepala aku beb.Pakcik Google la jadi peneman aku bila buat tutorial ni.Sekarang,aku kena buat revision balik.Harap kawan-kawan aku masa kat pasum dulu boleh tolong aku.Hahahaa..mau tak depa?

Sebab dulu sebelum masuk kelas tutorial fizik,memang dalam beberapa minit ja boleh siapkan tutorial fizik yang dah bagi seminggu sebelom tu.Memang pakcik kedai fotokopi tu macam dah tau kami nak buat apa.Haha..Bila teringat apa yang kami dah buat dulu, memang boleh tergelak sorang-sorang.Tak sangka kami nakal dulu.Calculus?Kami boleh survive lagi dari fizik ni.Organic chemistry?Hahaha..separuh pengsan kami buat. Kalau tak bertapa kat tingkat 8 depan lift tu a.k.a penthouse kami,memang tak siap kerja kami ni.Mata pun dah kalah mata panda.Selalunya aku suka amik kesempatan.Tidor sambil tunggu turn dapat copy.opppsss...meniru tu pun satu pembelajaran tau!Hahaha

Ok guys and ladiez..setakat tu ja.Aku harap aku boleh survive untuk sem depan dan tak dak subjek yang KO nanti.Lagipun aku dapat sebilik dengan kawan-kawan kos aku.So senang sikit nak study sama-sama.Orait..adiozzz..

Wasalam :)


Labels: , , ,

©