The Stanza of Life

HOME ABOUT SOLACE LINKS INSTAGRAM FACEBOOK

















© Template by AtiqahJaidin
Image from TUMBLR | WHI
Edited by Dahlia Daffodil
Talking to the moon :')

Assalamualaikum

Hai semua..
Aku rasa sangat pelik.Seriusly pelik.

Sebab aku tak tau awat aku dok suka gila dengan lagu ni.Sebelom aku tidoq,aku dok berangan dulu.Macam biasa,benda selalu dok buat,sumbat earphone dalam telinga,pasang lagu jiwang gila!

Haaaaa...lagu Talking to the Moon by Bruno Mars ni yang selalu jadi target aku.Macam mengena dengan aku ka?Ehhh ehhh tak tahu.Maksud lagu ni memang mendalam.Macam untuk orang yang cinta tepuk sebelah tangan :'(

Bila lagu tu sedap ja dengaq,mula la dok ulang ulang sampai naik bohsannn!Ok la..aku ada buat letak lirik lagu ni dengan pemandangan bulan yang super cantek.Layaannn..ok sekian..







p/s: Cakap dengan matahari,itu memang betul betul gilak!Burn kulit nanti.heehehe

Labels: , , , ,

©