The Stanza of Life

HOME ABOUT SOLACE LINKS INSTAGRAM FACEBOOK
















© Template by AtiqahJaidin
Image from TUMBLR | WHI
Edited by Dahlia Daffodil
Envi Family Day kat Pantai Merdeka :)

Assalamualaikum

Hai my sweeties!

Sabtu lepas (26/1/2013),aku dengan geng kos aku,Environmental Health pi buat Family Day kat Pantai Merdeka.Macam-macam aktiviti kami buat sehari tu.Better aku bercakap guna pics. Sekali lagi,aku credit pics yang cute ni to Famira..Aku tak bawak kamera derr -_-"



Warm up dulu..


Cute!!

My group yang tepi sekali.. Ceq Kasturi!

Game yang tak boleh blah..kena pas roti sampai orang last n yang last kena habiskan  semua roti.Dan orang last  ialah aku -_-"

Juri kami..so sporting!

Jejaka terhangit!Hahahahahaa...

Game baling selipar..aku mengaku aku tak reti main :(

Dengan Sir Din..lecturer kesayangan kami :))

Lunch time lepas penat main..rehat2 dulu

Game seven up.!kena igat sifir 7 pulak..aku dah la lemah math -_-"Kalah awal jugak la game ni.Hehehehe

Unggun api yang super lawa!

Game shake shake!!Sapa pernah tengok running man ep 75,mesti tau game ni.hehehee

Love this picture so much!So smart....!!!!!!!!!!

Kak,kutip pa tu??

Marila sama-sama jaga alam sekitar ni :)

We are big family :)

Dont forget about our friendship :))
Sekiannnnn.... :))

Labels: , , , , , , ,

©