The Stanza of Life

HOME ABOUT SOLACE LINKS INSTAGRAM FACEBOOK
















© Template by AtiqahJaidin
Image from TUMBLR | WHI
Edited by Dahlia Daffodil
2013:I turn to 20

Assalamualaikum

Hai my sweeties!Epy new year 2013..!

Bila masuk tahun baru,semua dok pakat list azam masing-masing.Aku dah buat azam aku dah time awal Muharram dulu.Alhamdulillah sekarang ni tengah dilaksanakan.Aku cuma harap tahun 2013 ni lebih banyak kejayaan dan kebahagian untuk aku,famili dan kawan-kawan.

Dan tahun 2013 jugak,dah habis dah zaman belasan tahun.Dah masuk awal 20 ok!Terasa makin matured padahal realitinya,hanya yang mengenali aku saja yang tau aku macam mana.Aku still budak-budak lagi.Ececeh perasan perasan.

Dekat fb,twitter...semua macam dah tak percaya umur dah 20 tahun. Hahahaha.. Geng perasan muda lagi -_-"

Dah 20 tahun dan jangan perasan anda masih baby!

Sapa-sapa yang nak amik SPM tahun ni,baik hampa start study awal-awal noh!Jangan dok study last-last minit sebab nanti hampa yang merana.Nanti aku cerita pengalaman SPM aku yang dah bawak padah kat aku.Ok sekian...

*sweet gallery aku dah update.silalah singgah.hehehe.mekaceh!*

p/s: Aku dengar bunyi bunga api tapi tak nampak pun..laaaaa dalam mimpi upanya.HAHAHA


Labels: , , ,

©