The Stanza of Life

HOME ABOUT SOLACE LINKS INSTAGRAM FACEBOOK

















© Template by AtiqahJaidin
Image from TUMBLR | WHI
Edited by Dahlia Daffodil
Thanks to Budak Vanilla :)


Aku hepi pagi-pagi ni bila bukak fb aku.

Header yang aku nak sangat-sangat dah siap. Sebenarnya,aku dah mintak tolong adik Budak Vanilla  buatkan header untuk aku. Sebab header blog dia cantik sangat!Hehehehe..

Pagi tadi aku check mesej,dah siap upanya. Rasa bersalah pun ada jugak sebab dia tak nak bayaran. Aiseh adik.Baiknya hati kamu.Huhuhuhu :))


Tadaaaaaa...my new header ^^,

So sebagai membalas budi baik adik ni,aku dah letakkan blog dia dalam bloglist aku. Senang ceq nak berblogwalking nanti. Rajin-rajin la pi singgah blog dia yang comel tu. Serius! ^^,

Ok setakat tu ja kot aku nak mengomel pagi-pagi ni. Nanti aku sambung balik.

Sekian.... :))

p/s: Sapa boy yang ada kat header aku tu??Ohhh..tu la G-Dragon (Big Bang) ^^,



©