The Stanza of Life

HOME ABOUT SOLACE LINKS INSTAGRAM FACEBOOK

















© Template by AtiqahJaidin
Image from TUMBLR | WHI
Edited by Dahlia Daffodil
puas hati sangat2!!hahaha..

Assalamualaikum..


Semalam pasukan Malaysia telah menang menentang garuda 1-0 yang tersungkur dibenam sang harimau.memang puas hati sangat2 dan lega sebab indon ni memang patut dikalahkan. belagak sangat!tapi team malaysia memang dah tunjukkan yang depa ni memang boleh dan semangat kesukanan memang ada.tak macam indon.suka provokasi lebih2.dok mencik sangat malaysia.tak paham saya.harap dapat tengok malaysia masuk final ni dan menang pingat emas..


ehsan utusan malaysia online




Hari ni jugak saya dah sampai dengan selamat di um tercinta ni.cess..hiperbola ja tu. haha. dengan azam dan semangat yang baru nak menempuh semester 2  ni dengan cemerlang. walaupun result sem 1 tak dapat lagi.heehee...dan esok jugak ada MUET!!!alaaa..tension betul guwa.hurmm...pray for me..tq..(^^,)


p/s: syok tengok fb hari ni.semua dok puji malaysia n perli indon.hahahaa..

Labels:

©