The Stanza of Life

HOME ABOUT SOLACE LINKS INSTAGRAM FACEBOOK

















© Template by AtiqahJaidin
Image from TUMBLR | WHI
Edited by Dahlia Daffodil
Makan nasi ambeng

Assalamualaikum.


Hari ni dengan rasminya,saya dan kawan-kawan dah habis final exam sem 1. Kawan-kawan kat  UITM pun dah dapat result masing-masing hari ni.Yang dah berjaya,tahniah ok.Yang tak tu, boleh usaha lagi sem depan.Saya pulok yang dok berdebar tunggu result nanti. Apalah nasib result saya nanti?Tak pengsankah..??hurmm....(-_-")


Ok...tetiba hari ni teringat nasi ambeng.Entah la.Nak kata lapar,tak kot.Walaupun tak makan tengah hari tadi.Hehe..tadi saya saja bukak album dalam lappy ni.Ternampak pulak satu picture ni yang buat saya terliur tetiba tak tentu pasal.Nampak sangat kebulurnya kan.Hehe.


Nasi ambeng yang dilantak oleh saya dan kawan-kawan sampai licin talam.
Just 4 orang ja kot..Pecaya tak??Haha..
Ni time annual dinner maktab saya dulu.Kami buat konsep ala-ala glamorous village stail. Sedap kot nasi tu.Sebab petang tu tak makan.Nak simpan ruang kosong untuk malam tu kan. HAHA..amik ko.Sampai habis kami melantak tau.Tapi best apa makan setalam dengan kawan-kawan.Bila lagi nak merasa saat macam ni.Kan??Love dis memory.


p/s: saya penah tulis post pasal annual dinner kami.Ni cerita dia.Kalau sudi,baca la.Hehe

Labels: , ,

©