The Stanza of Life

HOME ABOUT SOLACE LINKS INSTAGRAM FACEBOOK

















© Template by AtiqahJaidin
Image from TUMBLR | WHI
Edited by Dahlia Daffodil
Diet untuk jogathon,bukan untuk kesihatan?apadaa...

Assalamualaikum..


Selama 2 minggu cuti ni,saya cuba buat exercises lebih banyak dari biasa.Sebab nanti pihak pasum nak buat jogathon.adoiiii..memang benda yang sangat2 x mau nak melibatkan diri la.serius x suka.tapi wajib,so paksa rela la jawabnya nanti.(-_-")


Sebab diet untuk jogathon ja?Untuk kesihatan,tak amik care pulok kan.Terok la saya ni.Nak wat cam na.Dah spesis malas nak bersenam.Ni nak kena jog jauh gila,tengok peta laluan nak lari tu dah cuak dan terkezuuut beruk tau.Naik semput tengok.Haihhh...macam2 lorh..




Pas ni,nak makan ikot diet yang betoi.Lebihkan makan sayur n buah,nak bagi tenaga nanti. Keh3.Tapi saya dan kawan2 dah plan yg terbaek punya..hehe..apa dia??nanti lepas abis jogahon tu.,baru saya habaq.Lambat lagi.Bulan 12 nanti.Saja buat preparation awal2.(^^)


p/s:Harap-harap usaha ni bukan hangat2 tahi ayam.Hahahaaa...

Labels: , ,

©