The Stanza of Life

HOME ABOUT SOLACE LINKS INSTAGRAM FACEBOOK
















© Template by AtiqahJaidin
Image from TUMBLR | WHI
Edited by Dahlia Daffodil
Sejak bila la jadi angau ni??aishh...

Assalamualaikum...


Ingat tak lagi post yang saya cakap saya tak minat k-pop??kalau perasan la.Haha.Ok nak mengaku dengan serius ni.Sekarang ni dah terpikat dengan mamat k-pop pulek.Selama ni just minat mamat k-drama ja,Jae Hee.Hehe.La ni..????Kalau kawan-kawan saya tau ni,konpem and sah2 kena perli terok ni.cehhh...Huhu.


Dulu,iya-iya cakap tak suka k-pop la,muka macam mamat jambu semacam ja.Adoii... Ok la ni saya suka dengan kumpulan Super Junior.Sebelum ni,susah betul nak jumpak lagu depa ni dalam mp4 saya ni.Dah nama pun tak layan kan.Sekarang ni,sekali dengan lagu dan ahli-ahli dia saya amik tau habis.Hahaha...tu la.Jangan cakap besar sangat.Tengok? Kan dah tersangkut.

Heechul

Donghae

Siwon

Sekarang ni,depa dah keluar album yang baru, album ke-5,A-Cha


p/s :Dah jadi poblem terok ni.Hahaha..my friends,jangan perli aku keyh.hak3

Labels: , , ,

©