The Stanza of Life

HOME ABOUT SOLACE LINKS INSTAGRAM FACEBOOK

















© Template by AtiqahJaidin
Image from TUMBLR | WHI
Edited by Dahlia Daffodil
Jauh tersasar dari niat asal aku

Assalamualaikum

Hai.
Nak tau dak,dulu aku suka-suka ja buat belog ni.Dan aku buat belog semata-semata nak join contest,giveaway atau segmen ja.Nampak tak kesengalan aku kat situ?Aku ada ternampak kawan aku join macam-macam segmen or giveaway.Time tu aku heran bebenor sebab nampak dia asyik dok menaip sakan ja.Pastu,baru la aku tau ni belog rupanya.Naifnya aku. Aku pun terhegeh-hegeh la buat belog macam dia jugak.Tapi yang aku nak tergelaknya,aku tak join apa-apa pun lepas buat belog tu.Lagi aku mengarut menulis macam orang gila lagi ada laa.HAHA..

Laa ni,aku lebih suka menulis benda yang aku suka nak tulis.Tak kisah la benda tu ok ke tak.Hahahaa..sengal.Kalau aku rasa aku nak join apa-apa,aku join ja.No hal.Memang tebiat aku dari dulu lagi.Sapa-sapa tag aku,aku join ja tanpa sebarang masalah kecuali aku busy menggila.Aku akan pikirkan kemudian.HEHE..

Ok bubye !

Labels: , ,

©