The Stanza of Life

HOME ABOUT SOLACE LINKS INSTAGRAM FACEBOOK

















© Template by AtiqahJaidin
Image from TUMBLR | WHI
Edited by Dahlia Daffodil
cinta tepuk sebelah tangan..??

sekali lagi aku dihimpit soalan macam ni..rimas la jugak.sebab apa..???
biar kat aku la nak bertepuk berapa pun..kesah betul.bukan apa...
aku kureng berminat dengan hubungan yang seriuz lagi..suka-suka macam tu jer..
ada jodoh,ada la kan..don't worry laa..semua ada jodoh masing-masing..
cuma lambat or cepat jer..betul kan..??tapi aku dengar ada orang kata...
~jodoh kena cari..kalau tak cari,mana nak dapat..ahhhhh...sekali lagi aku konfius..!
entah la..kalau dok cari nanti,kata perigi cari timba..[betul ke ni?aku hentam jer ni..]
lantak lorhh nak kata apa pun..asalkan aku hidup tak ada siapa nak kacau..
bikin gue panas ke..tapi kalau nak beri nasihat,aku boleh terima jer..bukankah baek tu..
heheheee..siapa kata aku tak da perasaan jelez..?ada sikit-sikit la..hehe..
jelez tengok kawan-kawan aku kebanyakan dah berpunya..tapi aku tak nak amik pusing.
nanti ada la jugak.hahahaaa...bak kata kawan aku,"cari kat u nanti..hehe.."
so cinta bertepuk sebelah tangan..??alahh..benda kecik jer..riex sudaaa..
walaupun ada sesetengah yang marah dan sakit hati kan..kan3..??
ok laa..sekian untuk pagi ni...
when we are fall in love,
everything are sweet,right..??hahaha...

Labels:

©