The Stanza of Life

HOME ABOUT SOLACE LINKS INSTAGRAM FACEBOOK

















© Template by AtiqahJaidin
Image from TUMBLR | WHI
Edited by Dahlia Daffodil
topic=bf is important than fren??

ayat aku menyegat sikit sebab aku terasa dengan member lama aku ni..hari ni aku terlibat dengan hari penyampaian hadiah pusat tusyen yang aku tengah kerja sekarang.memang sangat meriah and budak2 yang datang pun cumil2 jer..haha..cerita pasal kawan lama aku ni macam ni.......

aku datang awal sebab kena buat preparation untuk hias pentas.
tapi kena tunggu cikgu2 lain datang dulu.
so aku pun dok termenung la jawabnya..haha...
oleh sebab kedit sangatlah banyaknya,aku pun dok
call member2 yang mana sempat.so aku call member lama aku ni..

aku:oit,dok wat pa la ni?aku boring ni.dok sorang2..
dia:tak buat apa2.ang dok mna la ni?bising jer..
aku:aku kat kulim landmark..
dia:laa..aku pun nak pi gak sana.kacau daun la ang ni.haha..
aku:awat?ang nak date ngan pakwe ang ka..?
dia:haa la..sat gi aku nak pi..ang da sana pukul bape?
aku:pukul 2 sampai 5..awat?
dia:satgi kita jumpak taw..nanti aku cari ang..
aku:ok..!

aku pun tunggu la kat kerusi di ruang legar tu..acara dah start so aku pun rilex sikit.tiba2 henset aku bunyi.member aku kol la..dia suwuh aku jumpak dia kat arah bertentangan dengan aku.tapi aku tak boleh bergerak dari tempat aku..so dy pun wat tangan ala2 suwuh tunggu sat and dia pun macam jalan nak pi arah aku.ingatkan nak mai dekat aku tapi tak nampak batang hidung pun.so aku tunggu lebih kurang sejam..ye la.member lama kot.sapa yang tak rindu nak jumpak kan....hehe..tapi....

tunggu pun tak mai..aku kol balik dia..(sanggup oo kol balik..)
aku:weyh,ang kat mana ni..?aku tunggu lama dah.pakwe ang mai dah ke?
dia:belom lagi.tengah tunggu ni.ang kat mana?
aku:ku kat bawah ni la.jumpak la aku..aku tak da kerja dah..
dia:ok..aku pi turun...

memang kureng betol la...aku tunggu sampai nak abiz acara tu..sampai acara nak potong kek taw..so aku pun melilau mata aku cari si gerangan member aku ni.seyiuz tak jumpak.. so lepas aku dah abiz susun kerusi and kemas apa yang patut,aku kol dia..(kedit banyak,kol jer la..nak antaq mesej malas nak menaip..haha..)

aku:weyh aku nak balik dah ni..tak jumpak ang pun..
dia:haa..balik la..
aku:ooo..ang dengan pakwe ke sekarang ni..?
dia:yep....
aku:tak pa la..ang dah ada pakwe.aku tak dak.tak pa la.aku balik dulu.jumpa lain kali.
dia:gegeh betol la..ok...bye..

macam mana la aku tak terasa hati..sebab bf punya pasal,member sendiri tak mau jumpak. tak tahu la kalau dia memang tak boleh jumpa..aku paham..takut bf marah kot sebab kena tunggu lama..hurmm..tak pa la.aku pun bukan jenis suka burukkan kawan tapi cuma nak bagitaw sikit kat sini.....

"JANGAN SAMPAI LUPA KAWAN WALAUPUN BUAH HATI DI DEPAN MATA..
KADANG2 BILA KITA ADA POBLEM DENGAN BF,KAWAN JUGAKKAN YANG KITA CARI UNTUK KONGSI POBLEM TUU...SO..???TAW LA KAWAN BIAR BERIBU TAPI BERKASIH BIAR SATU PUN....PIKIR2 LA SENDIRI....

SEKIAN..THE END FOR TODAY..!

Labels:

©