The Stanza of Life

HOME ABOUT SOLACE LINKS INSTAGRAM FACEBOOK

















© Template by AtiqahJaidin
Image from TUMBLR | WHI
Edited by Dahlia Daffodil
genap 18 tahun..!

17 April 2011..hehe..befday aku laaaaaa..saja nak gitaw gitu.
so 18 tahun..masih muda ye..sweet 18 kata kawan aku..
tenkz to izana sebab buat post special untuk aku.terhatu kott..huhu..
oleh sebab aku sambut befday aku awal dengan ayah aku minggu lepas,
so hari ni tak ada apa-apa la..tapi hari jugak aku kena hadiri mesyuarat..
macam ceo pulak aku ni.ye2..aku bagitaw jangan gelak ye..heheheeee...
mesyuarat agung pibg sekolah adek aku yang darjah 2 tuu..aiyaaa..
befday gurl kena pergi mesyuarat macam tu?aku ni bukan spesis pergi mesyuarat sekolah.
hurmm..kena teman mak aku la sebab ayah aku kerja.so tak boleh pergi.
pergi jer la..kot ke dapat cabutan bertuah..tak pun makanan..ish3..apa la aku ni.
asyik pikir pasal makanan jer.hahahaaa..ok2..hadiah..???aku dapat apa erk..
jeng3..rahsia..akan diberitahu kelak yep..hehee..
ok the end for morning today..!



Labels:

©