The Stanza of Life

HOME ABOUT SOLACE LINKS INSTAGRAM FACEBOOK

















© Template by AtiqahJaidin
Image from TUMBLR | WHI
Edited by Dahlia Daffodil
shopping dengan 2rd gaji

2rd gaji..apa lagi,jom membeli la.tapi aku tak guna semua duit gaji aku tu.
simpan separuh dan guna separuh..ok la tu.haha....
tapi aku sebenarnya nak simpan untuk pergi merbok nanti.
dah la pergi dengan puteri dan hajar..
so kena keluarkan belanja sendiri la..
kalau kami diizinkan untuk pergi bersama..

nak pergi shopping??errrr....hehe
aku sebenarnya bukan kaki shopping..pelik??
tak pelik pun.aku tak dak genetik suka bershopping kot..
adek aku maybe ada..hehe...
kalau setakat nak membeli barang2 keperluan tu ada laa..
tapi jalan2 kat mall tu jangan harap la..
bukan apa,takut aku terbeli benda tak patot dibeli.
kan membazir namanya..tapi novel aq excuse jap.
ok the end for today

Labels:

©