The Stanza of Life

HOME ABOUT SOLACE LINKS INSTAGRAM FACEBOOK
















© Template by AtiqahJaidin
Image from TUMBLR | WHI
Edited by Dahlia Daffodil
tips dari MR.Khairul:Nak tingkatkan follower/viewers

Aku hari ni rajin blogwalking sungguh.Aku main redah jer blog mana yang ada post terbaru. Aku ada follow blog seorang ni.Mr.Khairul..bezz blog dia.nak pergi blog dia,klik sini.macam-macam benda yang dia kongsi.Mr.K ni selalu guna ayat-ayat yang kadang-kadang buat aku tersengih kerang busuk. Sebab tu aku selalu ternanti post entry terbaru dia macam aku tunggu post dari abg ben shaari. Tips nak tingkatkan follower dan viewers tu post terbaru Mr.Khairul. Aku baru baca jer.Memang betul apa yang ditulis tu.Aku ni jarang nak fikir fasal jumlah viewers ni.Macam ada kaitan dengan post nelly pulak..blog nelly pun my favaroute list jugak (bukan nak bodek ye..ni kenyataan).

Aku ni jenis main tulis jer apa yang terlintas kat kepala aku. Kadang-kadang ayat aku pun main redah sesuka hati sesedap rasa jer tapi masih bertapis la.Aku pun tak ambil peduli kadang-kadang nak mai baca post aku ke tak..itu dulu.sekarang dah ok sikit cuma upgrade sikit jer kot.Aku masih perlukan bantuan untuk terus berada dalam dunia blogging ni.Bezz apa..macam-macam info boleh dikongsi bersama.Bukan setakat cerita pasal diri sendiri jer, banyak benda boleh dicerita.Aku kena belajar lagi nak tingkatkan mutu dan kualiti blog aku ni.Kot ada siapa-siapa yang ada cadangan..hehe..bolehlah diusulkan ye.. ok selamat malam!

Labels:

©