The Stanza of Life

HOME ABOUT SOLACE LINKS INSTAGRAM FACEBOOK

















© Template by AtiqahJaidin
Image from TUMBLR | WHI
Edited by Dahlia Daffodil
page fb yang macam kena jer dengan aku!

Kau tak tahu aku sukakan kau, cuma aku takut nak bagi tahu.ayat tak boleh blah!macam kena dengan batang hidung sendiri jer.ni page kat facebook.ramai macam ni kan?suka dalam hati ja sebab kalau luah,takot kena reject.tak pun kena cop perigi cari timba.memang kesian betul la.alahh..suka main-main jer.bukan serius pun..kalau serius,tu dah nak jadi kapel!


Dah takde orang,baru nak ajak aku!!.aku memang cukup pantang kalau da orang macam ni. macam post aku yang ni ja.klik sini.asal muka susah ja cari aku.kalau senang,buat tak tahu jer kat aku.cuma kalau aku buat tak tahu jugak time dia diorang senang or susah,dia nak cakap apa pulak..????


Ko tak suke aku?ade aku kesah? aku memang tak kisah kalau kalau tak suka kat aku ke tak. aku tak kacau hidup orang lain tapi kenapa pulak ada yang tak suka aku..?aku ni jenis tak kisah kot sebab tu diorang terasa aku buat tahu kat diorang.maybe..???


time sekolah dulu, kitorang seterika milo fuze pastu makan!.aku rajin jugak buat macam ni time duduk kat asrama.guna iron hakmilik sendiri,so tak kisah sangat.kalau dalam loker dah habis stok makanan,mula la buat snek sendiri.milo fuze pun jadi la..


saya tengok awak tak bermakna saya suka awak.masalah betul kalau ada orang perasaan ni.asal tengok jer dah kena cop suka.aisehh..mungkin orang tengok sebab ada 'something wrong somewhere' ke..sebab tu aku jarang perhati orang bila berjalan.jalan straight jer..


Saya suka dia, tapi saya takut dia tak suka saya. sebab tu aku diam ja.buat-buat tak tahu ja.berkawan macam biasa.kalau ada jodoh,ada la kan..??

Labels:

©