The Stanza of Life

HOME ABOUT SOLACE LINKS INSTAGRAM FACEBOOK

















© Template by AtiqahJaidin
Image from TUMBLR | WHI
Edited by Dahlia Daffodil
jadi chef sementara..??

jadi chef sementara..??
biar betul aku jadi chef??layak ke....haha
mana ada laa..chef kat rumah aku la jawabnya.
sebab hari tiada sapa kat rumah.so..hehe
aku kena masak untuk adik aku yang darjah 2 tu.
masak IKAN SAMBAL TUMIS ALA SOS CILI
dah tengok nama belom tentu sedap ni.
takut hari ini pakat dok masok toilet..!
hahaha..dijamin cili tu masak elok.
takkan la aku nak bagi family aku sakit perut kot.
hahaha...

ayah aku cakap sekarang ni..
aku dah kena pandai masak.betul ke..?
aku bab masak kureng sikit tapi bab makan,
aku memang laju.hehe..
heran kan..ayah aku pesan cam tu...?
emak aku berbuih mulut suruh aku try masak.
aku bukan tak mahu masak tapiii...
takut tak sedap jer.
tak cilap aku banyak gak la aku
dah baca resepi..ingat kot.haha..
tak apa..nanti aku tunjuk skill pulak..
sebut jer nak makan apa,
aku boleh bagitaw resepi dan lepas tu,
try masak sendiri ye..hehe..
ok the end for today..!

Labels:

©