The Stanza of Life

HOME ABOUT SOLACE LINKS INSTAGRAM FACEBOOK
















© Template by AtiqahJaidin
Image from TUMBLR | WHI
Edited by Dahlia Daffodil
gedik tak semestinya gatal

Gedik normal la tu.Aku pun kadang-kadang gedik jugak tapi dengan family je.Dengan kawan-kawan jadi gila-gila.aku pernah tulis post pasal jenis-jenis geng kat sekolah.diakui mungkin yang berkelakuan macam tu nak dapat publisiti murahan.atau ada alasan tersendiri yang hanya mereka saja yang tahu.di facebook pun ada page anti budak gedix!!.ramai juga yang LIKE page ni.aku hairan jugak.maksud gedik ni apa ye?


bagi mata aku,mungkin gelagat yang manja atau mesra terlebih.kawan-kawan aku pun kadang-kadang boleh jer bergedik dengan aku.gedik tersorok la..haha..kalau da yang gedik tu tak semestinya menunjukkan dia gatal.lelaki dan perempuan sama ja.asal gedik jer,tunjuk jari kat perempuan.amboi..!mungkin salah satu cara nak menunjukkan yang dia ramah dan boleh bergaul dengan semua orang.aku meluat dengan orang macam ni..?ada la sikit-sikit tapi tak semua sebab ada yang baik walaupun behavior 'kureng' sikit.mintak maaf kalau ada yang terasa tapi aku akui juga,aku pun kadang-kadang gedik jugak!hahaha..

Labels:

©