The Stanza of Life

HOME ABOUT SOLACE LINKS INSTAGRAM FACEBOOK
















© Template by AtiqahJaidin
Image from TUMBLR | WHI
Edited by Dahlia Daffodil
kesian kat aku

resdung aku kian teruk dan teruk..haha..
pagi2 mesti hidung aku akan buat irama syahdu
sampai ayam nak mengkokok pun tak jadi nak berkokok.
aku risau gak tapi nak buat macam mana...
aku takut nak pi berubat.guna kaedah asap2 tu lagi aku geli.
tak sanggup lagi aku,mengenang kisah laluuu...
(layan lagu awie sat..jiwa jiwang)
petua tradisional apa yang boleh mngubat resdung ni..??
aku dah la spesis suka makan sambal belacan..
cicah dengan ulam raja ke,petai ke...haa sedap..!
masuk bab makanan la pulak..ye la..
alah resdung punya pasal,aku tak boleh layan belacan...
orang cakap pisang pun tak boleh dilantak
bagi sapa2 yang ada resdung..betol erk..??ntah la..
pisang tu favorate aku tuuu...haha..
ok la...jumpak lagi..(>,<)

Labels:

©